کمیسیون امور زندانیان و اسرای فلسطینی فاش کرد؛

تاکتیک‌های شکنجه «اسرائیل» برای شهید کردن اسرای فلسطینی 

وکیل کمیسیون امور زندانیان و اسرای فلسطینی در گزارشی از تاکتیک‌های شکنجه «اسرائیل» برای شهید کردن اسرای فلسطینی پرده برداشت.

کمیسیون امور زندانیان و اسرای فلسطینی در گزارشی جدید که بر اساس بازدید وکیل خود از زندان «گوش عتصیون» منتشر کرده جزئیات جدیدی فاش کرد که تقریبا ۹۰ درصد از ۱۰۵ زندانی فلسطینی از همان لحظه بازداشت تا رسیدن به زندان مورد تجاوز و آزار و اذیت فیزیکی قرار گرفته اند. 

به گزارش المیادین، وکیل کمیسیون امور زندانیان و اسرای فلسطینی وضعیت زندان را فاجعه‌بار توصیف کرد و با تاکید بر شلوغی سلول‌ها گفت که اسرا را مجبور می‌کنند بدون تشک، لباس و پتو روی زمین خشک بخوابند. این شرایط در حالی است که امکان بستن پنجره ممکن نیست، زیرا بجای دیوار میله‌های فلزی پوشانده شده است و سلول را سرد نگه می‌دارد. وقتی باران می‌بارد، آب به داخل سلول‌ها نفوذ می‌کند و حوضچه‌هایی را تشکیل می‌دهد که اسرا مجبورند در آن بخوابند.

تاکتیک‌های شکنجه‌ای که نگهبانان اسرائیلی استفاده می‌کنند در این گزارش بیشتر برجسته شده است. نگهبانان زندان در نیمه‌های شب برای بیدار کردن اسرا و محرومیت آن‌ها از خواب در‌ها را می‌کوبند و گاهی تا آنجا پیش می‌روند که به زور آن‌ها را به محوطه زندان بیرون می‌آورند، آن‌ها را به صف می‌کنند و بی دلیل آن‌ها را سرپا نگه می‌دارند. شایان ذکر است که به بیماری و موارد پزشکی در میان اسرا توجهی نمی‌شود و به عمد مورد غفلت قرار می‌گیرند. 

در این گزارش آمده است این روش‌هایی است که «اسرائیل» برای اعمال مرگ‌های آهسته و شکنجه‌آمیز علیه اسرای فلسطینی استفاده می‌کند.

این موارد از ۷ اکتبر و آغاز نسل کشی تشنه به خون اسرائیل در غزه به شکل افراطی افزایش یافته است. نظامیان اسرائیلی عمدا ورود دارو یا انجام آزمایشات یا درمان‌های پزشکی را به عنوان نوعی مجازات ممنوع کرده اند.

این وکیل همچنین خاطرنشان کرد که چگونه زندانیان فلسطینی به حبس اداری محکوم شده اند، بدون اینکه حق قانونی خود را برای جلسات دادگاه و یا حتی اطلاع از حکم خود داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
امیدوارم اسرای اسرائیلیدر دست حماس هم همین شرایط رو تجربه کنند و بمیرند
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : این صهیونیستهای جنایتکار اشغالگر فاسد فاسق لامذهب مجرم گنهکار شکنجه گری در طی این ۷۵ سال به تمام فلسطینیان کودکان نوجوانان پسران دختران و و جوانان و زنان مردان به همه آنان چندین چند بار در زندانهایشان تجاوزهای جنسی و شکنجه های روحی روانی سخت شدید وحشتناک شده اند مطمئن باشید هر زندانی فلسطینی اگر زنده بماند و آزاد شود مورد تجاوزهای مختلف جنسی و شکنجه های جسمی روحی روانی بسیار شدیدی قرار گرفته اند این رژیم صهیونیستی باید باید باید باشد ر چه سریعتر از صفر تا صد نظامیان دولتی هایشان همگیشان به اشد مجازات محکوم شوند و از صفحه روزگار بشریت پاکسازی شوند . والسلام و صلوات التماس می .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
ای خدا نابودی کنه اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۳:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
دو تا آرزو دارم.
نابودی اسرائیل
ظهور امام زمان

تا اولی محقق نشه دومی هم اتفاق نمی‌افته.
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
خاک تو سر دنیای عرب که اجازه میدن سر فلسطینها این بلا بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
صهیونیست ها موجودات اضاقی و فاسد روی زمین...
نابودی شان دیر و زود دارد!!!
اما سوخت و سوز ندارد.
محو الارض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
قابل توجه تمامی انسانهای روی زمین سازمان صلح جهانی وبین المللی طرفدار حقوق بشر ومحیط زیست از خونخوارترین وجانی ترین و ضد بشرترین ونژاد پرست ترین سیاسیون جهان نطر خواهی میکند وجالب تر به آن حق وتو هم داده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
باید اسرائیل را از روی زمین محو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
مخالفم. باید از تمام صهیونیستها برای آزمایشات دارویی و پیوند و غیره استفاده کرد. قربانی برای رشد علم پزشکی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
فعلا که فلسطین داره این اتفاق براش میفته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
به همین خیال باش و با این خیال بخواب
آخرین اخبار